Brev:
Sutteflaske - 4 mdr.
6. oktober 2009
Alder:
4 mdr.
Sutteflaske - 4 mdr.
Hej Helen
Min lille datter på 4 måneder er en lille engel – har sovet igennem fra fødslen. Vågnede højst en gang om natten for at blive ammet og straks derefter sove videre.
Men nu er det som om jeg ikke kan mætte hende nok og jeg ville rigtig gerne supplere med en flaske mm. om aftenen. Hun vågner nemlig tre gange om natten for at spise, og er også i løbet af dagen lidt utilfreds med at der ikke er mælk nok..virker det til. Jeg vil også gerne starte med grød, men først om et par måneder. Foretrækker at starte med flaske.
Men når jeg vil give hende sutteflaske, protesterer hun meget. Græder og er utilfreds og vil ikke drikke. Har prøvet om dagen når hun er udhvilet, lidt sulten, meget sulten og far har også prøvet. Har du et trick?
Tusind tak :-)
Marie